Servis je zabezpečený po celom území Českej a Slovenskej republiky a garantuje spoľahlivú a bezstarostnú prevádzku po celú dobu životnosti ohrievačov vody.
Záručné podmienky
- Záručné podmienky platné od 1.1.2014
- Pre výmenu výrobku alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy platia príslušné ustanovenia Občianského zákonníka.
- Ak sa na výrobku vyskytne v záručnej lehote vada, ktorá nebola spôsobená užívateľom, alebo neodvratnou udalosťou ( napr. živelnou pohromou ), bude výrobok opravený bezplatne.
- Pre výmenu výrobku alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy platia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.
Záručná lehota na výrobok sa poskytuje odo dňa montáže konečnému zákazníkovi v dĺžke:
- 5 rokov na vnútornú nádobu a veka príruby a akumulačné nádrže typu NAD, NADO a UKV
- 4 roky na vnútornú nádobu ohrievača vody typu BTO a TO (okrem typu TO 20)
- 3 roky na vnútornú nádobu vrátane tepelnej izolácie u ohrievača typu TO 20
- 2 roky na ohrievače vody PTO
- 5 rokov na solárne panely. Na osttatné prvky solárnych kompletov 2 roky
- 2 roky na elektroinštaláciu, vykurovacie teleso a ostatné príslušenstvo.
- záručná lehota na náhradné diely je 24 mesiacov
1. Podmienky pre uplatnenie záruky:
- - záručný list musí byť správne vyplnený ( potvrdený dátum predaja a montáže ) alebo doklad o kúpe
- - montáž výrobku musí byť vykonaná oprávnenou osobou ( potvrdené v záručnom liste )
- - kupujúci je povinný pred uvedením výrobku do prevádzky oboznámiť sa s prevádzkovo-montážnymi predpismi,
príslušnými k danému výrobku
2. Zánik záruky:
- - ak zákazník nesplnil podmienky bodu 1
- - ak nebola vykonaná oprava v záručnej dobe servisnou firmou k tomu oprávnenou
- - ak je zjavné, že závada bola spôsobená nesprávnou montážou alebo nesprávnym používaním výrobku
- - ak výrobok nebol používaný podľa prevádzkovo-montážnych predpisov a požiadaviek, určených výrobcom
- - ak boli na výrobku vykonané neodborné úpravy alebo zásahy do jeho konštrukcie, popr. ak dôjde k neautorizovanému
zásahu do výrobku (porušenie tesnosti nádoby, zásah do elektroinštalácie) - - ak je poškodený výrobný štítok s výrobným číslom, alebo tento chýba.
3. Servis:
- Záručné a pozáručné opravy zabezpečuje predávajúci DZ Dražice –strojírna, spol. s r.o., alebo pomocou zmluvných partnerov.
4. Postup pri reklamácii:
- - koncový zákazník písomne oznámi na adresu zmluvnej opravovne alebo priamo predajcu druh závady, výrobné číslo,
typové číslo, dátum predaja výrobku ( zo záručného listu) a popis ako sa závada prejavila - - vyčká na príchod servisného mechanika, ktorý závadu odstráni, alebo vykoná ďalšie opatrenia, dôležité pre vybavenie
reklamácie - - nikdy nedemontuje výrobok zo systému ( dôležité pre posúdenie závady )
- - v prípade neoprávnenej reklamácie budú priúčtované k cene opravy zákazníkovi
Zoznam servisných firiem je priložený ku každému ohrievaču vody spoločne s návodom na montáž a údržbu.